Over Dobbelt så Lang Levetid, Dobbelt så Lett og Mye Billigere!.... Sveitsisk Patent!>>> (VIPPS: 573089)

Spørsmål & Svar, eller FAQ / Questions and Answers


Hei mitt navn er Alf Marcussen og min kone Gillian Fernandez og jeg eier denne nettbutikken sammen:
Her er et bilde av meg...da jeg vet at ikke hun er så keen på å legge ut sitt bilde her ;-)

Hvordan bestiller jeg en vare her?
Bare gå til Presenningeksperten.no (hint: du er jo allerede her) og klikk på ett produkt du liker og er tilgjengelig i butikken vår.  Så følg våres enkle løsning for å få den tilsendt.

Jeg får en feil når jeg prøver å bestille varen jeg vill ha...hjelp, hva gjør jeg nå?
Først av allt, sjekk at du har fylt ut alle detaljene riktig, inkludert ditt fornavn og etternavn, addressen og selvfølgelig betalings informasjonen.
Virker det fremdeles ikke? ...det er mulig at det er noe "rusk i maskineriet ditt i nettleseren din, så prøv gjerne en annen nettleser eller via telefonen din eller en Ipad etc. etc. Vær tålmodig og husk at komputere ikke bestandig er så lette å ham med å gjøre. Send oss gjerne en Email til PresenningEksperten [at] gmail [dot] com, så skal vi se om vi kan fikse problemet. ...å føler du for å ringe oss kan du gjøre det også på: +47 40510131

Hvor er min mail som bekrefter bestillingen?
Presenning Eksperten sender ut automatisk mailer for å bekrefte e mailen de har mottatt fra deg...og disse inneholder detaljene rundt din bestilling, hvis det er det du har gjort...?  Du vil også få detaljene rundt leverings dagen og hvor varen blir sendt til eller kan hentes.  Hvis ikke du fikk noen mail, ikke stress med det, prøv det følgende også:  

Se i SPAM mappen din på e mail kontoen. 

Your Presenning Eksperten billing sent out to you via email, will serve as your receipt when you make an order.

Hvordan kan jeg kansellere en bestilling?
Du har 2 timer fra når du bestilte varen for at du kan avbestille den.  Dette kan du gjøre enten ved å ringe oss på +47 40510131 eller du kan sende oss en email til  PresenningEksperten [at] gmail [dot] com for å la oss vite om at du må kansellere. Hvorfor 2 timer?  Jo, for vi shipper vanligvis våre pakker veldig kjapt for å tilfredstille våre kunder.

Hvordan returnerer jeg en vare til dere?
Dette er et MEGET viktig punkt.  
Vi har Drastisk satt ned våre fraktpriser (noen ganger er det helt gratis), da vi har "bakt-in" våres fraktkostnader i våres total kostnader.  ....derfor, når du vil av en eller annen grunn returnere våres varer, så er det en kostnad som du selv må bære.  Dette er også veldig nøye forklart når du kjøper varer fra oss og du har faktiskt bekreftet at du har lest og godtatt dette. 

Hvis du har hatt varen våre i over 30 dager, så har du i de fleste tilfeller ikke noen returrett.  MEN... hvis det har vært noen feil med varen fra våres side, så har du returrett.  Vi reserver da også retten til å returnere en vare i erstatning til deg som kompensasjon. 

Vennligst send noe klare bilder og eller video som er lett å se hva feilen kan være slik at vi kan kikke på dette før vi setter i gang hele denne prosessen.  Men bare for å gjøre det helt klart, vi er her for å gjøre dette til en hyggelig handel for alle våres medlemmer og kunder. 

Delvis Refundering (hvis passende).
Det er enkelte situasjoner hvor vi vil betrakte en "delvis refundering".  Det finner vi nok godt ut av sammen så det er viktig at du sender noe bilder først og eller video som er klare å se på. 

Jeg fikk feil vare tilsendt meg. 
Åhhh... det er jo noe skiit hvis det skulle skje... så vennligst vær litt tålmodig med oss men si i fra med en gang.  Det beste er å enten ringe oss eller sende en e-mail med en gang. Emailen har du oventil.  

Til Syvende og sist....:
.... vi er her for å tilfredsstille det med det beste produktene vi kan, så hvet at du er i gode hender og at vi vil ta vare på deg på aller beste måte. 
Velkommen til PresenningEksperten. 
Mvh. Gillian og Alf.